Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent oddělení účtárny pojistného volná místa - strana 4

Volná místa profese odborný referent oddělení účtárny pojistného vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4

zobrazujeme 31 - 40 nabídek práce 
celkem nalezeno 165 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent oddělení účtárny pojistného, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Asistent/ka v marketingovém oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

kontakt: e-mail: drozdek@expatlegal.cz

Zaměstnavatel:
Karlínblok s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...

Zaměstnavatel:
Plastsvar s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistent/ka obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhodou Náplň práce -spolupráce při akvizici nových klientů ( vyhledávání kontaktů a správa ...

Zaměstnavatel:
Nutivit s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Pracovníci v obchodním oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Dao Giang, tel.: +420 608 815 767, e-mail: info@tiha.cz Znalost vietnamského jazyka Zaměstnanecké výhody: odměny

Zaměstnavatel:
TIHA spol. s. r. o.
Přidat k oblíbeným

Asistentka v marketingovém oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRVOTNÍ KONTATK E-MAILEM : Mgr. Azra Drozdek, advokátka, e-mail: drozdek@expatlegal.cz

Zaměstnavatel:
Karlínblok s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistenti obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Wolkerova 2005/30, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba, cca od 9:00-16:00 h (po domluvě může být i ...

Zaměstnavatel:
MontexBau s.r.o.
Přidat k oblíbeným

asistentka obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

-první kontakt se zaměstnavatelem: Thomas Hofmeister,602665880 (9-15),spp@firemni.cz -zaměstnavatel preferuje zaměstnance s pracovními návyky a s důrazem na kvalitu práce

Zaměstnavatel:
ERSTES, spo. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BANKOVNÍHO SEKTORU

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - kompletní administrativní činnost. Požadujeme: - uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk.B. Nabízíme: zaškolení, nadstandardní finanční ohodnocení. Pracovní doba od 9h do 15 h. Vhodné i pro absolventy. KONTAKT: ...

Zaměstnavatel:
Zdeňka Vorlová
Přidat k oblíbeným

Asistent zahraničního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt: e-mailem Požadavky: - znalost Angličtiny, Arabštiny, Francouzštiny - pokoročilá znalost Word, Excel Outlok, Timaker, - vhodné pro zaměstnaneckou kartu

Zaměstnavatel:
AGROAD, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Vyřizování korespondence a dotazů, administrace objednávek, jednání s klienty, obchodní korespondence v ČJ a AJ (B1, B2). Výhodou zkušenosti z obchodu a skladového hospodářství. Kontakt e-mailem

Zaměstnavatel:
TOREX BOHEMIA, s.r.o.
Přidat k oblíbeným