Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent klientského pracoviště volná místa - strana 2

Volná místa profese odborný referent klientského pracoviště vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2

zobrazujeme 11 - 20 nabídek práce 
celkem nalezeno 146 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent klientského pracoviště, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

administrativní pracovník-referent

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ...

Zaměstnavatel:
Obec Nučice
Přidat k oblíbeným

referent/ka ekonomického oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme: o SŠ vzdělání ekonomického směru o Orientace v účetní problematice vítána o Znalost práce na PC (MS Office), znalost IS K2 výhodou o Schopnost samostatně řešit svěřené úkoly a dotahovat je do konce, spolehlivost a důslednost o Týmový ...

Zaměstnavatel:
REMAQ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Zaměstnavatel:
Oxcom s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...

Zaměstnavatel:
HARLINGEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

referent správy nemovitostí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

uzavrání nájemních smluv, fakturace, zpracovávání měsíčních a pololetních přehledů, vyúčtování nájmu, evidence nájemníků, spolupráce s účetním odd., komunikace s klienty. Nutná znalost na PC (MS WORD, EXCEL,OUTLOOK...) 5 týdnů dovolená Souhlas ...

Zaměstnavatel:
HORIZONT GROUP, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent servisního oddělení a produktového managementu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nýdrlová Jitka, e-mail: jitka.nydrlova@bednar.com Pomocné servisní práce, admin. práce, zavádění strojů do provozu, příprava technického školení, dobrá znalost A.J

Zaměstnavatel:
BEDNAR FMT s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent servisu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, 2 roky praxe v technické funkci - ideálně v provozu sklárny, dobrá znalost strojírenské dokumentace a ochota seznámit se s výrobou v praxi, výborná znalost AJ, velká výhoda i dalšího světového ...

Zaměstnavatel:
Sklostroj Turnov CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent servisu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, 2 roky praxe v technické funkci - ideálně v provozu sklárny, dobrá znalost strojírenské dokumentace a ochota seznámit se s výrobou v praxi, výborná znalost AJ, velká výhoda i dalšího světového ...

Zaměstnavatel:
Sklostroj Turnov CZ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Odborný ředitel/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

12111 Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ZamK Kontakt osobně po předchozí domluvě, e-mailem petra.herman@libertysteelgroup.com, telefonicky Po-Pá 8-16 hod. na č. 602 764 912. Náplň práce: Zodpovědnost za finanční strategie, finanční plány, ...

Zaměstnavatel:
Liberty Ostrava a.s.
Přidat k oblíbeným

Odborný administrativní zaměstnanec/zaměstnankyně

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

zkrácený - 18.680,- Kč + 1.300,- Kč dle praxe. plný - 27.260,- Kč + 1.300,- Kč dle praxe. KONTAKT : Maňáková Pavla, tel.: 251446000, e-mail: volnamistaos6@osoud.pha6.justice.cz Samostatná administrativní činnost na soudním oddělení, znalost psaní ...

Zaměstnavatel:
OBVODNÍ SOUD PRO PRAHU 6
Přidat k oblíbeným