Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný referent klientského pracoviště pro Zlínský kraj volná místa

Volná místa profese odborný referent klientského pracoviště pro Zlínský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 12 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný referent klientského pracoviště Zlínský kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

referent/ka ekonomického oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme: o SŠ vzdělání ekonomického směru o Orientace v účetní problematice vítána o Znalost práce na PC (MS Office), znalost IS K2 výhodou o Schopnost samostatně řešit svěřené úkoly a dotahovat je do konce, spolehlivost a důslednost o Týmový ...

Zaměstnavatel:
REMAQ, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

servisní pracovník/ce nemovitostí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracoviště Holešov - Pracovní náplň: údržba a servis nemovitostí v okolí Kroměříže, Přerova a Holešova, Telefonická a emailová komunikace - Požadavky: vzdělání v jakémkoli stavebním oboru, Řidičský průkaz skupiny B, základy práce na PC - kontakt ...

Zaměstnavatel:
Drůbežárna Holešov spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

fakturant/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

pracoviště Střílky - Náplň práce: zpracování přijatých faktur a dalších daňových dokladů, příprava podkladů pro účetní a další administrativní práce - Požadujeme: Velmi dobrou znalost práce na PC (MS office) - Výhodou: zkušenost na obdobné pozici - ...

Zaměstnavatel:
Natures Care CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistent/ka ředitelky školy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

pracoviště Střílky - Náplň práce: zajištění spisové služby a evidence, vyhotovování písemností, evidence pošty, vedení pokladny školy, vyhotovování nástupní dokumentace pro nové zaměstnance, zpracování měsíční evidence docházky, atd. - zkrácený ...

Zaměstnavatel:
Základní škola a Mateřská škola Střílky, příspěvková organizace
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce e-shopu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: administrativní činnost v informačním systému spojená s provozem internetového obchodu, komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mail) - Požadavky: vhodné i pro absolventy, výborná znalost českého ...

Zaměstnavatel:
Matyska a.s.
Přidat k oblíbeným

Senior projektový manager/manažerka (pro asijské trhy)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jste technicky založený člověk, ale zároveň samostatný, přátelský a komunikativní? Jak by se Vám líbilo pracovat na projektech s klienty jako je třeba Honda, Toyota a další? Jaká je náplň pro pozici Senior projektový manager (pro asijské ...

Zaměstnavatel:
MGM COMPRO International s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Senior projektový manager/manažerka (pro asijské trhy)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jste technicky založený člověk, ale zároveň samostatný, přátelský a komunikativní? Jak by se Vám líbilo pracovat na projektech s klienty jako je třeba Honda, Toyota a další? Jaká je náplň pro pozici Senior projektový manager (pro asijské ...

Zaměstnavatel:
MGM COMPRO International s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Kodér/kodérka DRG*

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KODÉR/KODÉRKA DGR* POŽADUJEME: zdravotnický studijní obor, , znalost klasifikačního systému DGR, znalost Metodiky kódování diagnóz pro využítí v IR - DGR, znalost Metodiky užití DRG markeru, znalost klasifikace MKN - 10 a seznamu výkonů, praxe ve ...

Zaměstnavatel:
Vsetínská nemocnice a.s.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / FAKTURANT

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / FAKTURANT Hledáme OSOBNOST Komunikativní s příjemným vystupováním. Spolehlivou, pečlivou se smyslem pro pořádek. Samostatnou, aktivní a loajální. Motivovaného týmového hráče. Náplň práce Fakturace, vyřizování a expedice ...

Zaměstnavatel:
ARDIX spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

asistent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Plný úvazek | Inzerováno před 4 dny

administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), ŘP "B" - aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, práce pro osobu se zdrav. ...

Zaměstnavatel:
ŠEDOVÁ clean service - Zlínsko, z.ú.
Přidat k oblíbeným