Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

marketingově-obchodní pracovník volná místa - strana 8

Volná místa profese marketingově-obchodní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8

zobrazujeme 71 - 80 nabídek práce 
celkem nalezeno 1040 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro marketingově-obchodní pracovník, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...

Zaměstnavatel:
Energomontáže Votroubek s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTA PARTNER (vyhrazeno pro OZP)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - komunikace s ukrajinskými klienty, administrace dovozu a vývozu zboží, komunikace s řidiči, hlídání PHM do kamionu První kontakt osobně: 8 - 15 h nebo telefonicky.

Zaměstnavatel:
BH TRANS s.r.o.
Přidat k oblíbeným