Volná místa profese marketingově-obchodní pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
TŘ z:13/12/2023 Náplň práce: - domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace - emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky - všeobecné administrativní úkoly - řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Požadujeme: - znalost MS Office ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
z:28/2/2024 (zástup, vyhrazeno pro OZP) a:4/4/2024 Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou) - organizační schopnosti - dobrou znalost MS Office - komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, ochotu učit se novým ...
z:22/1/2023 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - zejména vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, kolegialitu, komunikativnost, ...
VYHRAZENO pro OZP, OZZ. První kontakt E-MAILEM: skripska@selllot.cz Práce s počítačem, fakturace, obsluha eshopu, vyřizování objednávek, práce s účetním programem, komunikační dovednosti. Nástup IHNED. Zaměstnanecké výhody: stravné, výhodný nákup ...
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
z:29/2/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. - počet hodin týdně 15-25 hod. Požadujeme: - spolehlivost, ...
vedení obchodu a marketingu firmy, kompletní vedení provozu restaurace, vzdělání v oboru, případně znalost vietnam. jazyka vítána, stravování zdarma
A11 z:25/2/2022 (vyhrazeno pro OZP) a:6/2/2024 Náplň práce: - zadávání objednávek - příprava podkladů pro rozvoz - práce s PC. Pracovní doba: - 7:30-14:00 hod. Kontakt telefonicky, emailem.