Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

asistenti - referenti volná místa - strana 6

Volná místa profese asistenti - referenti vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6

zobrazujeme 51 - 60 nabídek práce 
celkem nalezeno 115 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro asistenti - referenti, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovníci - OZP

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...

Zaměstnavatel:
Jan Novák
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro účetní firmu, objednávání materialu pro výrob, práce na PC Pracovní doba: od 8:00 ...

Zaměstnavatel:
PICK, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní asistent/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Žáková Věra, e-mail: smartcare.sro@gmail.com Zodpovědnost, spolehlivost, schopnost ryhle se učit, ruština podmínkou

Zaměstnavatel:
Smart Care s.r.o.
Přidat k oblíbeným

všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...

Zaměstnavatel:
RFE/RL, Inc., odštěpný závod
Přidat k oblíbeným

Knihovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Kontakt: e-mail: jana.vesela@szu.cz Hlavní náplň: poskytování komplexních knihovnických, bibliografických, referenčních a informačních služeb uživatelům. Správa a ochrana fondu. Zpracovávání rešerší a poskytování konzultačních služeb. Správa ...

Zaměstnavatel:
Státní zdravotní ústav
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: Honzáková Jitka, e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.cz Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Náplň práce: Administrativní podpora vedení společnosti, vedení systémových dokumentů a firemních ...

Zaměstnavatel:
Thales DIS Czech Republic s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Účetní pro podvojné účetnictví v s.r.o. včetně administrativy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...

Zaměstnavatel:
Gama Hard s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Koordinátor/koordinátorka zahraničního obchodu na Kubě

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

- hlavní činností je asistence u zahraničního obchodu s Kubou, tzn. export na Kubu, poradenská a konzultační činnost v oblasti zahraničního obchodu na Kubě, realizace a koordinace zakázek, zpracování cenových nabídek, revize smluv atd. - španělština ...

Zaměstnavatel:
VB International Consulting s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativně-lékařský pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - asistence lékaře při zajištění a poskytování péče, - administrativní agenda, která je součástí péče o pacienty - vedení kartotéky, - objednávání pacientů. Nabízíme: - stravenkový paušál, - možnost dalšího rozvoje. Kontakt e-mailem ...

Zaměstnavatel:
Oculeus s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent/-ka nákupu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pro naši provozovnu v Hradišťském Újezdu u Blovic přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici referent nákupu živého dobytka. Hledáme člověka, kterému vyhovuje rozmanitá práce, nemá problémy se živými zvířaty a nevadí mu administrativa a rád ...

Zaměstnavatel:
Maso Brejcha s.r.o.
Přidat k oblíbeným