Volná místa profese asistenti - referenti vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...
Náplň práce: asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro účetní firmu, objednávání materialu pro výrob, práce na PC Pracovní doba: od 8:00 ...
Žáková Věra, e-mail: smartcare.sro@gmail.com Zodpovědnost, spolehlivost, schopnost ryhle se učit, ruština podmínkou
kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...
Kontakt: e-mail: jana.vesela@szu.cz Hlavní náplň: poskytování komplexních knihovnických, bibliografických, referenčních a informačních služeb uživatelům. Správa a ochrana fondu. Zpracovávání rešerší a poskytování konzultačních služeb. Správa ...
Kontakt: Honzáková Jitka, e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.cz Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Náplň práce: Administrativní podpora vedení společnosti, vedení systémových dokumentů a firemních ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...
- hlavní činností je asistence u zahraničního obchodu s Kubou, tzn. export na Kubu, poradenská a konzultační činnost v oblasti zahraničního obchodu na Kubě, realizace a koordinace zakázek, zpracování cenových nabídek, revize smluv atd. - španělština ...
Náplň práce: - asistence lékaře při zajištění a poskytování péče, - administrativní agenda, která je součástí péče o pacienty - vedení kartotéky, - objednávání pacientů. Nabízíme: - stravenkový paušál, - možnost dalšího rozvoje. Kontakt e-mailem ...
Pro naši provozovnu v Hradišťském Újezdu u Blovic přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici referent nákupu živého dobytka. Hledáme člověka, kterému vyhovuje rozmanitá práce, nemá problémy se živými zvířaty a nevadí mu administrativa a rád ...