Volná místa profese administrativní pracovníci obchodního oddělení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
1. kontakt e-mailem. Své CV prosím zasílejte na e-mailovou adresu: vlckovak@fsc-ov.cz Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní uvedené požadavky. Náplň práce: -definice obchodní a marketingové politiky ...
Jste obchodník tělem i duší? Jste zaměřen na výsledky své práce a dokážete vést tým a být lídrem? Máte seniorní zkušenosti v obchodě, ve vedení týmu a k tomu skvělé organizační a komunikační dovednosti? Pak hledáme právě vás! Co bude vaší náplní ...
Nutná znalost UK jazyka, komunikace s lidmi,dobrá znalost českého jazyka, komunikace s českými úřady Zaměstnanecké výhody: Multisportka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Thomas Hofmeister,602665880 (9-15),spp@firemni.cz -zaměstnavatel preferuje zaměstnance s pracovními návyky a s důrazem na kvalitu práce
kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...
Místo výkonu práce: Česká 39/1, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: od 25.500,- Kč (8. platová třída, konkrétní výše platu dle započitatelné praxe). Pracovní ...
PROKOPENKO, VIKTOR, tel.: Pondělí,středa od 10:00 do 12:00 tel. +420 777 776 704, e-mail: vilartrans07@gmail.com Praxe vítaná , správa internetových sítí prodej lístku, vedení interní dokumentaci, zpracování objednávek, administrativa dle pokynu ...
Místo výkonu práce: U dálnice, Hostivice Provozní doba: 7-16 hod. včetně víkendů a svátků nabízíme: hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobé práce, odměnování na základě pracovních výkonů a stanovených cílů, motivační fiannční ...
Požadovaná jazyková vybavenost: cebuánský/filipínský jazyk (ideálně rodilý mluvčí), anglický jazyk (min. úroveň B2). ZAM. VÝHODY : Stravenkový paušál, mimořádné odměny na základě pravidelného pracovního hodnocení, 5 sick days/rok.