Volná místa profese administrativní pracovníci obchodního oddělení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 9
Náplň práce - provádění různorodých administrativních prací v kanceláří podle obvyklých postupů nebo rámcových instrukcí; vvhledávání a poskytování uložené dokumentace; práce s textovým editorem; vizuální kontrola dokumentů. Kuzminykh Roman, tel.: ...
Poskytování celé řady každodenních administrativních služeb v autobusové dopravě dle pokynu. Plánování, vystavování faktur a uchovávání dokladů, komunikace s personálem a cestující, logistika, . Kontrola záznamů a dokladů o provozu vozidla a ...
Náplň práce: Vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů, nebo rámcových instrukcí. Skenování dokumentů včetně vizuální kontroly. Zaprotokolování dokumentů a vedení jejich evidence.
e-mail: glendasanjuan18@gmail.com práce v administrativě v jedné z provozoven v centru Prahy, požadujeme dochvilnost a pracovitost, zkušenost v oboru vítaná, pečlivost, dobrý fyzický stav, znalost AJ podmínkou, práce anglicky mluvícím ...
Náplň práce: kompletní zajištění administrativy společnosti - sepisování obchodní korespondence, komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, komunikace s klienty, tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, ...
Znalosti v oblasti administrativy a koordinace Časová flexibilita Schopnost komunikace v Ukrajinštině a Ruštině Prémie dle výkonu a schopností
Znalosti v oblasti administrativy a koordinace Časová flexibilita Schopnost komunikace v Ukrajinštině a Ruštině Prémie dle výkonu a schopností
Pracovní náplň: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých věcí (agend). Zaměstnanecké výhody: zaškolení, ubytování. Práce v přátelském kolektivu s možností dalšího kariérního růstu.
Náplň práce: Administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisovny, příprava pošty, vedení materiálové evidence. Výkon činnosti bez kontaktu s klienty. Oulická Zdeňka Ing., e-mail: ...
pracovník bude zajišťovat kominikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí, dobrá znalost práce na počítači, zodpovědnost.Nutná dobrá znalost ruského a ukrajinského jazyka, další dva světové jazyky vítány.