Volná místa profese administartivní pracovník/pracovnice obchodního oddělení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...
Požadujeme: příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, komunikační schopnosti, znalost práce PC (Word, Excel), řidič sk. "B" Náplň práce: organizace činností sekretariátu, návštěvy, jednání, porady, tel. komunikace, organizace ...
PROFIL KANDIDÁTA: *pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita *znalost práce na PC výhodou *předchozí zkušenost výhodou *zájem o obor Jedná se o administrativní práce, zadávání dat do PC apod. NABÍZÍME: *možnost zaučení Nástup ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: pružná, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: zpracovnání nabídek reklamního zboží, služeb zákazníků, vytváření ...
Náplň práce: Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží. Požadujeme: Trestní rejstřík bez ...
Požadujeme: SAP , 1C, výbornou znalost Excelu, - IFRS - výborná znalost, - pokročilou znalost AJ a RJ. Kontakt úterý a čtvrtek od 9:00 - 17:00 hod. telefonicky nebo e-mailem viz výše.
z:17/4/2024 a:29/4/2024 Náplň práce: - zpracování objednávek - komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem) - obsluha kasy, kontrola průvodních dokladů, zpracování podkladů pro účetnictví - expedování zásilek - tvorba textů prodávaného ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: méně náročná práce v čistém a klidném prostředí - poskytování ...