Volná místa profese administartivní pracovník/pracovnice obchodního oddělení vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž) - práce na PC (MS Office) - zajišťování chodu kanceláře - evidence pošty, příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdové oddělení - řidičský průkaz B výhodou - cizí jazyk výhodou - AJ, NJ, RJ - možnost ...
Bečková Katarína, tel.: 773 782 010, e-mail: hr@edm-sro.cz Administrativní podpora vedení společnosti a personálnímu oddělení,zpracování příchozí a odchozí pošty, fakturace, plnění požadavcků dle zadání nadřízeného. Sick Day, Stravenkový paušál ...
PRVOTNÍ KONTAKT TELEFONICKY : Oleksii Furman, tel.: +420 774 362 398, e-mail: bezproblempraha@gmail.com Vyřizeni firemni korespondenci, elektronickou poštu a telefoni hovory. Evidence a archivace dokumentu. Připrava podkladev pro nadřizené a ...
kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Mgr. Jiří Kadala, svůj strukturovaný životopis prosím, posílejte na email: info@larid.cz Náplň práce: Administrativní podpora chodu společnosti Evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací Otevírání, ...
Místo výkonu práce: Česká 39/1, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: od 25.500,- Kč (8. platová třída, konkrétní výše platu dle započitatelné praxe). Pracovní ...
Administrativní pracovník / pracovnice – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ VYBAVENÍ OPTIK Velkoobchodní společnost s?téměř dvacetiletou tradicí na optickém trhu v?ČR a SR hledá vhodného kandidáta pro administrativní zpracovávání zakázek vybavení očních ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
Havelková Olga Mgr., tel.: 261 196 535, e-mail: ohavelkova@vsz.pha.justice.cz PP na 1 rok Chcete se účastnit historicky průlomového projektu? Chcete pomoci s vývojem nově vzniklého úřadu? Pokud ano, hledáme právě vás. Pro více informací o úřadu ...