Volná místa profese administrativní pracovník pro Rychnov nad Kněžnou vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...
Náplň práce: - jednoduchá administratnivní práce - příprava podkladů pro účetnictví a fakturaci Požadujeme: - znalost práce na PC - samostatnost Kontakt: telefonicky nebo e-mailem Kolář Karel, tel.: 603 146 091, e-mail: martin@hurka.cz
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: nám. Přemysla Otakara II. č.p. 90, Vysoké Mýto-Město, 566 01 Vysoké Mýto NÁPLŇ PRÁCE: práce v administrativě POŽADUJEME: - základní znalost PC (Word, Excel, Power Point) - podmínkou aktivní jazyk - ukrajinština, gruzínština, ...
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA ...
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Náplň práce: příprava pracovních smluv a ostatní admin. práce dle pokynů nadřízeného
Pracovní poměr na dobu určitou (pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony), jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky a osoby zdravotně znevýhodněné. ...
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...