Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

asistent pro Kroměříž volná místa

Volná místa profese asistent pro Kroměříž vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

  • P 
  • P 
  • asistent 
  • asistent Kroměříž 
zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 17 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro asistent Kroměříž, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

ASISTENT/ASISTENTKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

z:19/4/2024 Požadujeme: - Jazyk AJ (na komunikativní úrovni) - Pracovitost, vytrvalost a flexibilitu - Ochotu učit se novým věcem - Výborné komunikační dovednosti - Pečlivost, samostatnost a schopnost logického myšlení - Znalost práce na PC (Word, ...

Zaměstnavatel:
X - servis park s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA SPOLEČNOSTI

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:11/3/2024 Požadujeme: - komunikativnost - dochvilnost - poctivost - AJ výhodou- není podmínkou - Outlook (pošta) - systém POHODA- není podmínkou. Nabízíme: - zatím na poloviční úvazek-nejlépe dopoledne- později možnost na HPP - pracovní doba dle ...

Zaměstnavatel:
Fajners, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

asistent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), ŘP "B" - aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, práce pro osobu se zdrav. ...

Zaměstnavatel:
ŠEDOVÁ clean service - Zlínsko, z.ú.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA jednatele

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Životopisy zasílat na email: dvorsky@odtm.cz, kontakt Dvorský Oldřich, tel.: 775 347 634 Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 Náplň práce: administrativní práce spojená s chodem společnosti, korespondence, asistence jednateli Požadujeme: ŘP - B, jeden ...

Zaměstnavatel:
ODT Management s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/ASISTENTKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopisy zasílejte na email: alice.sobolova2@generaliceska.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohor Pracocní doba: Po-Pá ranní 8:00-12:30, odpolední 13:00-17:30 Náplň práce: administrativní činnost ...

Zaměstnavatel:
Alice Sobolová
Přidat k oblíbeným

asistent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), ŘP "B" - aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, práce pro osobu se zdrav. ...

Zaměstnavatel:
ŠEDOVÁ clean service - Zlínsko, z.ú.
Přidat k oblíbeným

Administrativní asistent/asistentka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný i dohodou; možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Náplň práce: Podpora pro manažera pobočky (administrativa, pošta, reporty, prezentace); Jednoduchý servis příchozích klientů na pobočku Požadujeme: cit pro pečlivost a přesnost; ...

Zaměstnavatel:
PM Musilová Hranice s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENTI V REALITNÍ KACELÁŘI A STAVEBNÍ FIRMĚ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup dle dohody Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele". Co NABÍZÍME? " pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod ...

Zaměstnavatel:
G2 Reality s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistenti dispečera

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadavky Podmínkou znalost Španělského jazyka - komunikativní úroveň, výborná znalost práce na PC (MS office, internet), ŘP sk. B výhodou, samostatnost, flexibilita, pečlivost, zodpovědnost, dobré komunikační znalosti, loajalita. Náplň práce - ...

Zaměstnavatel:
V-SPED s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Účetní - asistent/ka ředitele

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný IHNED. Požadujeme: podmínkou je znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících předpisů spojených s podnikatelskou činností; znalost práce s účetními programy a MS OFFICE; smysl pro organizaci; pečlivost; komunikační ...

Zaměstnavatel:
RPIC-EKONOMSERVIS Přerov s.r.o.
Přidat k oblíbeným