Volná místa profese administrativní pracovník pro Hradec Králové vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Náplň práce: příprava pracovních smluv a ostatní admin. práce dle pokynů nadřízeného
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná ...
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...
Pracovní poměr na dobu určitou (pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony), jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky a osoby zdravotně znevýhodněné. ...
Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).