Volná místa profese pracovník pro Zlínský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: administrativní činnost v informačním systému spojená s provozem internetového obchodu, komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mail) - Požadavky: vhodné i pro absolventy, výborná znalost českého ...
Přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na administrativní práce. Zaučení zajistíme. Požadujeme spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, pečlivost. Nástup možný ihned. Náplň práce: navádění objednávek, příjem a třídění pošty, navádění dat do ...
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce v prodejně žaluzií na náměstí ve Valašském Meziříčí, jedná se o práci nenáročnou, není třeba praxe, vše naučíme a zaučíme. NABÍZÍME: práci pro osoby se zdravotním omezením, možnost plného i zkráceného úvazku, ...
Pracoviště Holešov - Pracovní náplň: údržba a servis nemovitostí v okolí Kroměříže, Přerova a Holešova, Telefonická a emailová komunikace - Požadavky: vzdělání v jakémkoli stavebním oboru, Řidičský průkaz skupiny B, základy práce na PC - kontakt ...
VŠEOBECNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI* Zaměstnavatel požaduje: rodilý mluvčí ukrajinského jazyka, velmi dobrý ruský a český jazyk Náplň práce: administrativní podpora a humanitární práce s Ukrajinci První kontakt: telefonicky 733726263 nebo e-mailem: ...
Angličtina slovem i písmem - úroveň rodilého mluvčího - výhodou Praxe jako administrativní pracovník - výhodou
vedení obchodu a marketingu firmy, kompletní vedení provozu restaurace, vzdělání v oboru, případně znalost vietnam. jazyka vítána, stravování zdarma
POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - VYTVOŘENO PRO OZP PRVNÍ KONTAKT: telefonicky 608 717 596, e-mailem: activecolour@seznam.cz nebo osobně Ov.tel.: 28.2.
účast na úklidu, drobných opravách a údržbě interiéru budov, obsluha topenišť a kotlů (teplo a teplá voda), údržba pozemků a komunikací kolem provozoven, dohled nad činnostmi dodavatelů,aktivní angažovanost v uspořádání a tvorbě systému pravidelného ...
Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku, která bude zajištovat administrativní činnost a chod kanceláře. Požadujeme znalost MS Office, MS Outlook, schopnost učit se novým věcem, samostatnost plnit zadané úkoly, výkon administrativních služeb, ...