Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

vedoucí řízení lidských zdrojů pro Kraj Vysočina volná místa

Volná místa profese vedoucí řízení lidských zdrojů pro Kraj Vysočina vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 10 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro vedoucí řízení lidských zdrojů Kraj Vysočina, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Vedoucí hospodářské správy a správy budov

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

nástup možný březen-duben 2024 správa budov soukromé školy, řízení ubytovny zkušenosti v oblasti BOZP, PO, energetiky a IT vítány

Zaměstnavatel:
Vyšší odborná škola a Střední škola hotelová SČMSD Pelhřimov, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativník/ce pracovnice - pracovník/ce, zpracovávání výběrových řízení na

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt pouze e-mailem nebo telefonicky. V případě zájmu pošlete životopis na: jiri.silhavy@kspcs.cz.

Zaměstnavatel:
KSP Computer & Services Moravia, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Ekonom/ka - finanční manažer/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jaká práce vás čeká? - Vedení, řízení a rozvíjení finanční agendy začleněním nových systémů a procesů v rámci skupiny BW - Poskytování komplexní finanční podpory a finančního poradenství vrcholovému managementu BW - Podílení se na přípravě prognóz ...

Zaměstnavatel:
PBS POWER EQUIPMENT, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadavky: nutná znalost anglického jazyka bez nutnosti certifikátu, znalost tureckého jazyka. Odborné znalosti budou testovány při příjímacím řízení. Kontakt pouze na uvedený e-mail.

Zaměstnavatel:
siliXcon s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní asistent/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Konzultant/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistentka vedoucího provozu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: administrativa provozu, nákup materiálu, fakturace... Požadujeme: min. SŠ vzdělání, organizační schopnosti, odpovědnost, spolehlivost, komunikativnost. Německý jazyk slovem a písmem (nutrné alespoň B1), anglický a/nebo francouzský jazyk ...

Zaměstnavatel:
GRP COMPOSITES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Fakturant/-ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace + zpracování podkladů pro celní řízení, správa e-shopu a ...

Zaměstnavatel:
Michal Kulík
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/-ice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace + zpracování podkladů pro celní řízení, správa e-shopu a ...

Zaměstnavatel:
Michal Kulík
Přidat k oblíbeným