Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Kraj Vysočina volná místa

Volná místa profese ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Kraj Vysočina vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 9 nabídek práce 
celkem nalezeno 9 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb Kraj Vysočina, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Ekonom/ka - finanční manažer/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jaká práce vás čeká? - Vedení, řízení a rozvíjení finanční agendy začleněním nových systémů a procesů v rámci skupiny BW - Poskytování komplexní finanční podpory a finančního poradenství vrcholovému managementu BW - Podílení se na přípravě prognóz ...

Zaměstnavatel:
PBS POWER EQUIPMENT, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Asistent,- ka ředitele + nákupčí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Epiroflex Czech je vysoce integrovaná společnost, která dodává své produkty do odvětví průmyslu, zemědělství, vzduchotechniky, bazénů, zahradnictví, sanity. Věnuje se extruzi flexibilních hadic z PVC. Od svého založení v roce 2003 v České republice ...

Zaměstnavatel:
Espiroflex Czech, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

JUNIORNÍ PPC -čkář do ANGRY BEARDS

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem! Nástup možný ihned. - Fixní plus variabilní složku mzdy - Zajímavá a kreativní práce - Všechno nezbytné nářadí pro tvůj job - K dokonalosti vybroušený kolektiv - Férové a přímé jednání - 5 týdnů dovolené - Multisportku - ...

Zaměstnavatel:
Angry Beards s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní asistent/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Konzultant/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Požadujeme: SŠ ukončené ...

Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Účetní / hlavní účetní

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: zapisování faktur, účtování, všeobecné účetní doklady, kontrola účetních dokladů, zpracování podkladů pro ekonoma. Požadavky: dobrá znalost účetnisctví, nutná pokročilá znalost práce na PC a s MS Office, ochota vzdělávat se v oboru ...

Zaměstnavatel:
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadavky: nutná znalost anglického jazyka bez nutnosti certifikátu, znalost tureckého jazyka. Odborné znalosti budou testovány při příjímacím řízení. Kontakt pouze na uvedený e-mail.

Zaměstnavatel:
siliXcon s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Vedoucí hospodářské správy a správy budov

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

nástup možný březen-duben 2024 správa budov soukromé školy, řízení ubytovny zkušenosti v oblasti BOZP, PO, energetiky a IT vítány

Zaměstnavatel:
Vyšší odborná škola a Střední škola hotelová SČMSD Pelhřimov, s.r.o.
Přidat k oblíbeným