Volná místa administrativa Ústecký kraj - Plný úvazek, Pracovní smlouva vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
Zpracování faktur, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů. Kontakt: e-mailem nebo telefonicky
SPECIALISTÉ PO TELEFONU Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - jednoduchá ...
Výborná znalost práce na PC, flexibilita, ochota pracovat, komunikační a organizační schopnosti Služební vozidlo, stravenkový paušál, služební telefon. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem a telefonicky.
TELEFONNÍ KONZULTANT/-KA Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce: - poskytování informací zákazníkům - jednoduchá práce na PC Požadujeme: - ...
ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - jednoduchá práce na PC ...
Náplň práce: samostatná kancelářská činnost, vedení databází, zpracovávání nabídek a objednávek, kontakt se zákazníky a úřady, nutná znalost práce na PC, orientace v běžných matematických operacích, příležitostné řízení vozu skupiny B, vhodný AJ/NJ ...
Místo výkonu práce: Nádražní č.p. 286, 407 22 Benešov nad Ploučnicí Pracovní doba: PO - PÁ, od 8:00 do 16:30 hod. Nabízíme: Hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobé práce, odměňování na základě pracovních výkonů a stanovených cílů. Požadujeme: ...
Hledáme nového kolegu, který se orientuje, nebo by rád, ve světě financí a chtěl by nám pomoci s novou příležitostí, kterou je sjednávání DIP (dlouhodobý investiční produkt). Rád pracuje s lidmi, má výborné komunikační schopnosti. Svěříme Vám ...
Požadujeme: příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, komunikační schopnosti, znalost práce PC (Word, Excel), řidič sk. "B" Náplň práce: organizace činností sekretariátu, návštěvy, jednání, porady, tel. komunikace, organizace ...
Pozice: Office asistent Angličtina plynule slovem i písmem. Výhoda znalost Filipínštiny (Tagalo). Práce i o víkendech. Kontakt: telefonicky od pondělí do pátku 9:00 - 18:00