Volná místa administrativa Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...
Náplň práce: - jednoduchá administratnivní práce - příprava podkladů pro účetnictví a fakturaci Požadujeme: - znalost práce na PC - samostatnost Kontakt: telefonicky nebo e-mailem Kolář Karel, tel.: 603 146 091, e-mail: martin@hurka.cz
NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...
Místo výkonu práce: Proseč NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce + dispečer dopravy POŽADAVKY: řidičské oprávnění sk. B ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na dopravu Nástup dle domluvy. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v ...
MÍSTO VHODNÉ PRO OZP s inval. 2. a 3. stupně Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o chráněné pracovní místo jen OZP. Administrativní práce - Doprava a Logistika - vytváření objednávek na dopravu, komunikace s dopravci, zadávání dopravy do systému, ...
Nástup možný ihned Náplní práce je administrativní činnost spojená s příjmem objednávek, nákupem materiálu a organizací kooperací. Plat dle dosažené praxe, zkušeností a vzdělání. Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Místo výkonu práce: Palackého náměstí 377, Skuteč 539 73 Znalost Vietnamštiny výhodou. První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl ...
NÁPLŇ: Plánování a kontrola výroby, vytváření průvodek, dodacích listů, inventarizace,vedení stavu skladových zásob výrobků, zpracování statistik a pracovních výkonů, komunikace se zákazníky po telefonu. Firma je chráněná dílna, místo je určeno pro ...
Náplň práce: - obchodní činnost - komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová) - tvorba cenových nabídek - administrativa Požadujeme: - obchodního ducha - chuť se učit - výborné komunikační schopnosti - samostatnost a pečlivost - ...
NABÍZÍME: 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojistění Pracovní doba 8.00-14.30 hod KONTAKT: telefonicky, emailem