Volná místa administrativa Pardubický kraj - Základní vzdělání vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Vysokomýtská č.p. 368, 566 01 Choceň + V Kasárnách č.p. 908, 566 01 Choceň POŽADUJEME : - perfektní zdravotní stav - znalost ukrajinského a základní znalost anglického jazyka výhodou KONTAKT : pí Ivanna Buhrak, telefonicky : ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Vraclavská 535, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME : - perfektní zdravotní stav - znalost ukrajinského a základní znalost anglického jazyka výhodou KONTAKT : pí Ivanna Buhrak, telefonicky : 777 953 631 nebo e-mailem Kanc. ...
Místo výkonu práce: Skupice NÁPLŇ PRÁCE: Práce na PC. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: podnikové stravování, nákup masa a uzeniny za výhodné ceny První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 03-11 hod., na e-mailové adrese nebo ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
PRACOVNÍ NÁPLŇ: - zajišťování pořádku, čistoty, drobných oprav a údržby v objektech - dohled nad úklidem spojený s udržováním čistoty a v menším rozsahu i výkon těchto prací - může zahrnovat práci o víkendu a přesčas PRACOVNÍ DOBA: začíná v 6:00 ...
Administrativní práce ve výrobě, práce ve stoje. Počítání kusů vyrobených výrobků. Nabízíme: příspěvek na penzijní pojištění, seniorita. Vhodné pro absolventy. První kontakt emailem nebo telefonicky (Po - Pá, 9.00 - 14.00).
Administrativní práce. Spolupráce se zahraničními zaměstnanci. Pracovní doba od 07:00. První kontakt e-mailem (vk1967@seznam.cz)
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: zodpovědnost, dochvilnost a pracovitost, zkušenosti vítány, práce dle zakázek zaměstnavatele, výpis rejstříku trestů První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po a St od 10 do 12 hod.
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.