Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

vedoucí pracovníků informačních služeb pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese vedoucí pracovníků informačních služeb pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 31 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro vedoucí pracovníků informačních služeb Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; příprava jednoduchých zpráv a korespondence, poskytování ...

Zaměstnavatel:
Grey Hoof s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Vedoucí pobočky

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - obchodní činnost - komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová) - tvorba cenových nabídek - administrativa Požadujeme: - obchodního ducha - chuť se učit - výborné komunikační schopnosti - samostatnost a pečlivost - ...

Zaměstnavatel:
SVĚT OKEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - dotační specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno před 3 dny

NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...

Zaměstnavatel:
SIMPLY fotovoltaika s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou KONTAKT: e-mailem (personalni@genoservice.com poslat životopis)

Zaměstnavatel:
GENOSERVICE Corp. a.s.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod

Zaměstnavatel:
T & T - trade Holding EU SE
Přidat k oblíbeným