Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 14 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Referent/ka evidence příjmu a expedice materiálu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme nového kolegu či kolegyni do našeho týmu na pracoviště příjmu a expedice materiálu. Pracovní náplň: - Vážení silničních vozidel při příjmu a expedici. - Vystavování dokladů pro příjem materiálu. - Vystavování dokladů pro expedici ...

Zaměstnavatel:
Recycling - kovové odpady a.s.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...

Zaměstnavatel:
HARLINGEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Translator/Tlumočník - tlumočnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Překlad z českého jazyka do přiděleného cizího jazyka /srbský/ výrobní dokumentace a další dokumenty dle pokynu vedoucího oddělení. Pomáhá při tlumočení stávajícím zaměstnancům. Účastní se požadovaných tréninkových programů a školení. ...

Zaměstnavatel:
Manuvia Job s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Zaměstnanec do expedice uzeniny

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Skupice NÁPLŇ PRÁCE: práce na PC ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: podnikové stravování, nákup masa a uzeniny za výhodné ceny První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 03-11 hod., na e-mailové adrese nebo ...

Zaměstnavatel:
Řeznictví - uzenářství Francouz, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Specialista IT

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRACOVNÍ NÁPLŇ: - zajišťuje komplexní hardwarovou a softwarovou správu výpočetní techniky - zabezpečuje servis, drobnou údržbu a opravy výpočetní techniky - provádí základní správu serverů a jednotlivých počítačových stanic (účty, logy, konfigurace ...

Zaměstnavatel:
Rehabilitační ústav Brandýs nad Orlicí
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...

Zaměstnavatel:
T&T - trade Holding s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Účetní pro podvojné účetnictví v s.r.o. včetně administrativy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...

Zaměstnavatel:
Gama Hard s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

NÁPLŇ PRÁCE: Všeobecné administrativní práce (vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí), spolupráce s účetním oddělením, příprava podkladů a zpracování dotačních projektů a další činnosti plynoucí z ...

Zaměstnavatel:
Poličská nemocnice, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní ředitel/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Marketingový/á specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : analýza potřeb a změn trhu, návrh a realizace marketingových aktivit, tvorba firemních tiskovin a dokumentů, organizace akcí a školení pro zákazníky i pro vlastní personál. Požadujeme: vzdělání SŠ/VŠ, samostatnost, komunikativnost, ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným