Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

obchodní referent - marketing pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese obchodní referent - marketing pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 10 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro obchodní referent - marketing Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Řídící pracovníci v oblasti obchodu (Obchodní ředitel)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Palackého náměstí 377, Skuteč 539 73 Znalost Vietnamštiny výhodou. První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl ...

Zaměstnavatel:
DSPA s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní ředitel/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka evidence příjmu a expedice materiálu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme nového kolegu či kolegyni do našeho týmu na pracoviště příjmu a expedice materiálu. Pracovní náplň: - Vážení silničních vozidel při příjmu a expedici. - Vystavování dokladů pro příjem materiálu. - Vystavování dokladů pro expedici ...

Zaměstnavatel:
Recycling - kovové odpady a.s.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...

Zaměstnavatel:
HARLINGEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Vedoucí pobočky

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - obchodní činnost - komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová) - tvorba cenových nabídek - administrativa Požadujeme: - obchodního ducha - chuť se učit - výborné komunikační schopnosti - samostatnost a pečlivost - ...

Zaměstnavatel:
SVĚT OKEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Finanční koncipient, bankovní poradce (M/Ž)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...

Zaměstnavatel:
Petr Havlena
Přidat k oblíbeným

Účetní pro podvojné účetnictví v s.r.o. včetně administrativy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...

Zaměstnavatel:
Gama Hard s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - dotační specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...

Zaměstnavatel:
SIMPLY fotovoltaika s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Specialista online marketingu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Hlinsko Náplň práce: Tvorba produktových letáků a případových studií, spolupráce s externí agenturou na SEO a PPC, správa sociálních sítí Sledování trendů v digitálním marketingu Příprava marketingových textů pro grafika Správa ...

Zaměstnavatel:
PŘÍHODA s. r. o.
Přidat k oblíbeným

Marketingový/á specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : analýza potřeb a změn trhu, návrh a realizace marketingových aktivit, tvorba firemních tiskovin a dokumentů, organizace akcí a školení pro zákazníky i pro vlastní personál. Požadujeme: vzdělání SŠ/VŠ, samostatnost, komunikativnost, ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným