Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

obchodní pracovník pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese obchodní pracovník pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 27 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro obchodní pracovník Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Řídící pracovníci v oblasti obchodu (Obchodní ředitel)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Palackého náměstí 377, Skuteč 539 73 Znalost Vietnamštiny výhodou. První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl ...

Zaměstnavatel:
DSPA s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - dotační specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...

Zaměstnavatel:
SIMPLY fotovoltaika s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA ...

Zaměstnavatel:
JKL Elektro, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní ředitel/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Náplň práce: - jednoduchá administratnivní práce - příprava podkladů pro účetnictví a fakturaci Požadujeme: - znalost práce na PC - samostatnost Kontakt: telefonicky nebo e-mailem Kolář Karel, tel.: 603 146 091, e-mail: martin@hurka.cz

Zaměstnavatel:
PENZION HŮRKA s.r.o.
Přidat k oblíbeným