Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

investiční referent/ka, technický pracovník/ce pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese investiční referent/ka, technický pracovník/ce pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 33 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro investiční referent/ka, technický pracovník/ce Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Referent/ka evidence příjmu a expedice materiálu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme nového kolegu či kolegyni do našeho týmu na pracoviště příjmu a expedice materiálu. Pracovní náplň: - Vážení silničních vozidel při příjmu a expedici. - Vystavování dokladů pro příjem materiálu. - Vystavování dokladů pro expedici ...

Zaměstnavatel:
Recycling - kovové odpady a.s.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...

Zaměstnavatel:
HARLINGEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).

Zaměstnavatel:
RealyLife s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.

Zaměstnavatel:
STONIS CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...

Zaměstnavatel:
M-SERVICES s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - dotační specialista/specialistka

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

NÁPLŇ: každodenní kontakt s obchodními zástupci, zákazníky, příprava a tvorba smluvních dokumentací, administrativní činnost spojená s chodem společnosti, poradenství a odborné konzultace v oblasti dotací NZU, NZU light, RES+3,..administrace ...

Zaměstnavatel:
SIMPLY fotovoltaika s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Obchodní ředitel/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...

Zaměstnavatel:
K a S, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

VŠEOBECNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: nám. Přemysla Otakara II. č.p. 90, Vysoké Mýto-Město, 566 01 Vysoké Mýto NÁPLŇ PRÁCE: práce v administrativě POŽADUJEME: - základní znalost PC (Word, Excel, Power Point) - podmínkou aktivní jazyk - ukrajinština, gruzínština, ...

Zaměstnavatel:
PowerJob s.r.o.
Přidat k oblíbeným