Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 18 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro ekonom - analytik - statistik - odborný referent do oddělení informačních služeb Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Referent/ka evidence příjmu a expedice materiálu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hledáme nového kolegu či kolegyni do našeho týmu na pracoviště příjmu a expedice materiálu. Pracovní náplň: - Vážení silničních vozidel při příjmu a expedici. - Vystavování dokladů pro příjem materiálu. - Vystavování dokladů pro expedici ...

Zaměstnavatel:
Recycling - kovové odpady a.s.
Přidat k oblíbeným

Referent/ka prodeje

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Nástup možný ihned Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: - zpracování došlých objednávek - zasílání a evidence cenových nabídek - evidence skladu hotových výrobků - příjem a výdej hotových výrobků - expedice výrobků k ...

Zaměstnavatel:
HARLINGEN s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Translator/Tlumočník - tlumočnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: Překlad z českého jazyka do přiděleného cizího jazyka /srbský/ výrobní dokumentace a další dokumenty dle pokynu vedoucího oddělení. Pomáhá při tlumočení stávajícím zaměstnancům. Účastní se požadovaných tréninkových programů a školení. ...

Zaměstnavatel:
Manuvia Job s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; příprava jednoduchých zpráv a korespondence, poskytování ...

Zaměstnavatel:
Grey Hoof s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Specialista IT

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

PRACOVNÍ NÁPLŇ: - zajišťuje komplexní hardwarovou a softwarovou správu výpočetní techniky - zabezpečuje servis, drobnou údržbu a opravy výpočetní techniky - provádí základní správu serverů a jednotlivých počítačových stanic (účty, logy, konfigurace ...

Zaměstnavatel:
Rehabilitační ústav Brandýs nad Orlicí
Přidat k oblíbeným

Zaměstnanec do expedice uzeniny

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Místo výkonu práce: Skupice NÁPLŇ PRÁCE: práce na PC ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: podnikové stravování, nákup masa a uzeniny za výhodné ceny První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 03-11 hod., na e-mailové adrese nebo ...

Zaměstnavatel:
Řeznictví - uzenářství Francouz, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Plánovač/ka výroby

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

NÁPLŇ: Plánování a kontrola výroby, vytváření průvodek, dodacích listů, inventarizace,vedení stavu skladových zásob výrobků, zpracování statistik a pracovních výkonů, komunikace se zákazníky po telefonu. Firma je chráněná dílna, místo je určeno pro ...

Zaměstnavatel:
SMM Elektro, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: evidence skladových zásob, práce s databázovými programy, vedení evidencí a statistik, komunikace se zákazníky. Požadavky na uchazeče: zkušenost s vedením požadovaných agend, znalost Aj nebo Nj. Práce ve dvousměnném provozu (Po-Pá, ...

Zaměstnavatel:
NIKA Logistics a.s.
Přidat k oblíbeným

MANAGER/KA KVALITY

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADUJEME: znalost (praxe) ISO 9001 + VDA2 + ISO 14001, časová flexibilita NÁPLŇ PRÁCE: plnění požadavků ISO 9001 + ISO 14001, řízení reklamací, komunikace se zákazníky NABÍZÍME: - po zaškolení profesní a finanční růst - po zkušební době možnost ...

Zaměstnavatel:
Kozák Svitavy s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Účetní pro podvojné účetnictví v s.r.o. včetně administrativy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...

Zaměstnavatel:
Gama Hard s.r.o.
Přidat k oblíbeným