Volná místa profese administrativní pracovníci pouze ozp pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
NÁPLŇ: kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek 3 hod/den POŽADAVKY: komunikativnost, samostatnost, flexibilita, min. věk 18 let Pracovní poměr na dobu určitou. KONTAKT: telefonicky, e-mailem PO, ...
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Chrudim Do firmy Gama Hard s.r.o. hledáme zaměstnance na pracovní pozici administrativní pracovník/pracovnice s praxí v podvojném účetnictví v s.r.o. Praxi požadujeme min. 5 let včetně referencí. VÝHODOU JE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNALOST ...
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: praxe v aministrativě výhodou, pečlivost, spolehlivost, pohotovost NABÍZÍME: flexibilní ...
POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou KONTAKT: e-mailem (personalni@genoservice.com poslat životopis)
POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod
Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; příprava jednoduchých zpráv a korespondence, poskytování ...
Práce je vyhrazena pouze pro OZP NÁPLŇ: Kancelářská administrativní práce, všeobecný administrativní pracovník na zkrácený úvazek. Zkrácený úvazek 3hod/den. POŽADAVKY: Komunikativnost,samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost. Věk min.18 let Práce v ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...