Volná místa administrativa Pardubický kraj - Pracovní smlouva vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 4
NÁPLŇ PRÁCE: odbavování hovorů našich zákazníků a zpětné volání našim zákazníkům KONTAKT: telefonicky (8-16h), e-mailem
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
PRACOVNÍ NÁPLŇ: - zajišťování pořádku, čistoty, drobných oprav a údržby v objektech - dohled nad úklidem spojený s udržováním čistoty a v menším rozsahu i výkon těchto prací - může zahrnovat práci o víkendu a přesčas PRACOVNÍ DOBA: začíná v 6:00 ...
Náplň práce: Překlad z českého jazyka do přiděleného cizího jazyka /srbský/ výrobní dokumentace a další dokumenty dle pokynu vedoucího oddělení. Pomáhá při tlumočení stávajícím zaměstnancům. Účastní se požadovaných tréninkových programů a školení. ...
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
Náplň práce : analýza potřeb a změn trhu, návrh a realizace marketingových aktivit, tvorba firemních tiskovin a dokumentů, organizace akcí a školení pro zákazníky i pro vlastní personál. Požadujeme: vzdělání SŠ/VŠ, samostatnost, komunikativnost, ...
POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou KONTAKT: e-mailem (personalni@genoservice.com poslat životopis)
Náplň práce : řízení obchodní politiky společnosti a obchodního týmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulací, rozvíjení sortimentu, analýzy potřeb a změn trhu, spolupráce na marketingových aktivitách. ...