Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

technik/čka systému kvality pro Olomoucký kraj volná místa

Volná místa profese technik/čka systému kvality pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 10 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro technik/čka systému kvality Olomoucký kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

IT servisní technik/technička - síťový specialista

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Možnost práce "z domu". Náplň práce: IT outsourcing výpočetní techniky u smluvních zákazníků - údržba VT, řešení servisních požadavků Požadavky: znalost problematiky desktopových i serverových operačních systémů a aplikací, datových sítí, ...

Zaměstnavatel:
ComIT services s.r.o.
Přidat k oblíbeným

POMOCNÝ SERVISNÍ TECHNIK/TECHNIČKA

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopisy zasílat na e-mail: milanmarek@atlas.cz. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 hod. Náplň práce: příjem a výdej výpočetní techniky, manipulace s hotovostí, zajištění nákupu náhradních dílů.

Zaměstnavatel:
Mgr. Milan Marek
Přidat k oblíbeným

Systémový administrátor/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Náplň práce je především: - automatizovaná instalace ...

Zaměstnavatel:
TESCO SW a.s.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice - pošta Partner (OZP, OZZ)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; možnost navýšení pracovního úvazku až na 25hod./týdně. Náplň práce: administrativní práce na pobočce Pošty Partner - jednoduché poštovní ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/ASISTENTKA jednatele

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Životopisy zasílat na email: dvorsky@odtm.cz, kontakt Dvorský Oldřich, tel.: 775 347 634 Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 Náplň práce: administrativní práce spojená s chodem společnosti, korespondence, asistence jednateli Požadujeme: ŘP - B, jeden ...

Zaměstnavatel:
ODT Management s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Nástup možný IHNED. Požadavky: -zkušenost s kancelářskou prací - výhodou -nutná dobrá znalost českého jazyka a gramatiky -nutná alespoň základní znalost ukrajinského jazyka Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: ...

Zaměstnavatel:
Ventures Systems s.r.o.
Přidat k oblíbeným

TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě Bartošková Dana, tel. 725 465 621 (7:00-12:00), e-mail: bartoskova@mpv97.cz Pracovní doba: Po-Pá 7:00-10:30 (možnost úpravy) Požadujeme: podmínkou čistý trestní ...

Zaměstnavatel:
Mechanika Prostějov 97, družstvo
Přidat k oblíbeným

PRACOVNÍK/PRACOVNICE administrativy v expedici

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopis zasílejte na email: martin.schmidt@repoint.cz Pracovní doba: Po-Pá ranní směna, úvazek dle domluvy 20-35 hod. týdně Náplň práce: příjem a výdej zásilek včetně kontroly dokumentů, zadávání ...

Zaměstnavatel:
REpoint mark s.r.o.
Přidat k oblíbeným