Volná místa profese obchodní referent- specialista mezinárodního komunikačního centra pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Životopisy zasílejte na email david.kadlcik@crew-mont.eu, kontaktní osoba Kadlčík David, tel.: 774 182 521 (voalt 9:00-16:00), e-mail: david.kadlcik@crew-mont.eu Náplň práce: objednávky materiálu pro realizaci zakázek v oblasti stavebnictví, ...
Náplň práce: zajištění online marketingu, koordinace expanze trhu do USA, správa firemních sociálních sítí Požadujeme: ukončené min. bakalářské vzdělání, obor marketing nebo uměleckého zaměření; jazykovou znalost angličtiny a španělštiny (úroveň ...
Možnost práce "z domu". Náplň práce: IT outsourcing výpočetní techniky u smluvních zákazníků - údržba VT, řešení servisních požadavků Požadavky: znalost problematiky desktopových i serverových operačních systémů a aplikací, datových sítí, ...
CZ-ISCO 12211. Kontaktní osoba Bc. Jarešová Aneta, e-mail: aneta.jaresova@amcor.com Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, praxe na obchodní pozici, aktivní znalost anglického jazyka Náplň práce: analýza za účelem identifikace zisku, řízení smluv, ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...
- Minimálně 5 let zkušeností v oblasti marketingu s důrazem na podobnou cílovou skupinu - Schopnost rychle reagovat na měnící se tržní podmínky a adaptovat marketingové strategie - Systematičnost, cílevědomost, energičnost a velký tah na branku - ...
Do týmu firemní infrastruktury hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Systémový administrátor/ka. Pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ a VŠ vzděláním zaměřeným na informační technologie. Náplň práce je především: - automatizovaná instalace ...
- hlavní činností je asistence u zahraničního obchodu s Kubou, tzn. export na Kubu, poradenská a konzultační činnost v oblasti zahraničního obchodu na Kubě, realizace a koordinace zakázek, zpracování cenových nabídek, revize smluv atd. - španělština ...
- Praxe minimálně 5 let v oboru logistických a IT služeb na pozicích Sales Director, Business Development Manager - Orientaci a znalosti v oblasti IT a logistických služeb - Základní povědomí o principech vývoje softwaru - Výborné komunikační a ...