Volná místa profese obchodní referent/ka s aj, nj pro Olomoucký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Životopisy zasílejte na email david.kadlcik@crew-mont.eu, kontaktní osoba Kadlčík David, tel.: 774 182 521 (voalt 9:00-16:00), e-mail: david.kadlcik@crew-mont.eu Náplň práce: objednávky materiálu pro realizaci zakázek v oblasti stavebnictví, ...
CZ-ISCO 12211. Kontaktní osoba Bc. Jarešová Aneta, e-mail: aneta.jaresova@amcor.com Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, praxe na obchodní pozici, aktivní znalost anglického jazyka Náplň práce: analýza za účelem identifikace zisku, řízení smluv, ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...
- Minimálně 5 let zkušeností v oblasti marketingu s důrazem na podobnou cílovou skupinu - Schopnost rychle reagovat na měnící se tržní podmínky a adaptovat marketingové strategie - Systematičnost, cílevědomost, energičnost a velký tah na branku - ...
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...
Nástup možný IHNED. Náplň práce: Kontrolování a výměna strojních, dávkovacích, měřících a dalších technologických zařízení. Provádění úpravy vody různými druhy bazénové chemie. Měření potřebných hodnot bazénové vody v provozu. Kalibrace měřících ...
Možnost práce "z domu". Náplň práce: IT outsourcing výpočetní techniky u smluvních zákazníků - údržba VT, řešení servisních požadavků Požadavky: znalost problematiky desktopových i serverových operačních systémů a aplikací, datových sítí, ...
Náplň práce: Příjem a vyřizování objednávek z e-shopu; Komunikace se zákazníky; Práce s PC a administrativní činnost (fakturace, evidence zakázek aj.); Balení zboží a jeho příprava k expedici. Příjem a výdej zboží. Požadujeme: Trestní rejstřík bez ...
Pracovní doba 6:00 - 20:30 hod. Požadujeme: - Velmi dobrou znalost RJ, znalost AJ výhodou - Velmi dobrou znalost práce s PC + MS Office, znalost IS Helios výhodou - Příjemné vystupování, komunikativnost, pečlivost a zodpovědný přístup - Trestní ...
- hlavní činností je asistence u zahraničního obchodu s Kubou, tzn. export na Kubu, poradenská a konzultační činnost v oblasti zahraničního obchodu na Kubě, realizace a koordinace zakázek, zpracování cenových nabídek, revize smluv atd. - španělština ...