Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

Práce v administrativě Moravskoslezský kraj - strana 4

Volná místa administrativa Moravskoslezský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 4

zobrazujeme 31 - 40 nabídek práce 
celkem nalezeno 107 volných míst

Vedoucí kanceláře předsedy představenstva

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky. Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost ...

Zaměstnavatel:
F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.
Přidat k oblíbeným

Fakturant / Fakturantka (25 hodin týdně) - OZP (max. 2. st. invalidity)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny 8:00 - 15:00 h. bez docházení do firmy! Tel.: 725 716 402, e-mail: zajacova.nobus@gmail.com Požadavky: uživatelská znalost práce na PC, ...

Zaměstnavatel:
NOBUS PRINT s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po předchozí domluvě. Požadavky: Plynulá vietnamština, další cizí jazyky výhodou.Praxe není požadována. Nutná znalost MS Word a Excel. Náplň práce: Zadávání ...

Zaměstnavatel:
Hy&Ha s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Internetový pracovník / Internetová pracovnice (20 hodin týdně) - OZP (max. 2. s

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt E-MAILEM: kariera@wekool.cz Vyhledávání na internetu + zavádění do tabulek v Excelu (tvorba databází). Benefity: 25 dní dovolené, telefon i pro soukromé využití, Multisport karta

Zaměstnavatel:
WeKool s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/ASISTENTKA (ZamK)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

A02 z:8/10/2021 (ZamK) Výhodou: - znalost korejského jazyka slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího pro komunikaci s nadřízenými, přípravu reportů pro vedení společnosti - pokročilá úroveň anglického jazyka. Požadujeme: - organizační ...

Zaměstnavatel:
CHB LOGISTICS s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Pracovníci strážní služby

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z: 09.08.2023 - vyhrazeno pro OZP, práce na HPP – plný, 3/4 nebo 1/2. Prodloužní v případě uspokojivých pracovních výsledků Pracovní náplň: Kontrolní pochůzková činnost, kontrola vozidel, obsluha PC, evidence návštěv, sledování kamerového ...

Zaměstnavatel:
DEFENDIT CORDIS,s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce, asistent/ka majitele firmy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z:2.2.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - řidičský průkaz skupiny B podmínkou - středoškolské vzdělání + 5 let praxe Nabízíme: - nástupní plat 50 000,- Kč čistého - služební vozidlo - možnost firemního bydlení V případě Vašeho ...

Zaměstnavatel:
STK Roman Kučera s.r.o
Přidat k oblíbeným

ŘÍDÍCÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI EKONOMIKY A FINANCÍ (ZamK)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

A02 z:1/6/2021 (ZamK) Náplň práce: - finanční řízení podniku (zabezpečení ekonomické stability a trvalého růstu společnosti) - reporting a controling výsledků do Korei. Požadujeme: - znalost korejského jazyka (korejský jazyk používán při ...

Zaměstnavatel:
HYUNDAI ENGINEERING CZECH s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ŘÍDÍCÍ PRACOVNÍK/CE V OBLASTI OBCHODU / Sales jr. manager (ZamK)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

A02 z:2/2/2024 (ZamK) Náplň práce: - Pracovník bude plánovat, řídit a koordinovat oblast obchodu a marketingu. - Bude řídit a koordinovat činnost v oblasti prodeje a marketingu v rámci podniku, dodavatelů a odběratelů. Požadujeme: - Nezbytná ...

Zaměstnavatel:
Hanwha Advanced Materials Europe, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

asistent/ka notářky - administrativní pracovník/ce

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

z: 29.1.2024 Požadujeme: pečlivost, důslednost, zodpovědnost a vlídnost ke klientům, schopnost zvládat stresové situace loajalita schopnost samostatně jednat s klienty výborná znalost práce na počítači (WORD, Excel, internet) předpoklady v budoucnu ...

Zaměstnavatel:
Svatava Trčková
Přidat k oblíbeným