Volná místa administrativa Liberecký kraj - Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
Komunikace se zákazníky, správa soc. sítí (FB, Instagram, správa webů, aktualizace webových stránek). Požadujeme: perfektní znalost ČJ, NJ Výhodou; zkušenosti se správou sociálních sítí; logické a analytické myšlení; znalost a zkušenost s online ...
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání v oboru informatika, praxe v oboru výhodou, ne však podmínkou, zodpovědnost, komunikativnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost a ochotu vzdělávat se v oblasti IT, platný výpis z rejstříku trestů. ...
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. ...
Náplň práce: Vyřizování korespondence a dotazů, administrace objednávek, jednání s klienty, obchodní korespondence v ČJ a AJ (B1, B2). Výhodou zkušenosti z obchodu a skladového hospodářství. Kontakt e-mailem
Náplň práce: - vystavování faktur a jejich kompletace s přílohami (CMR, DL,…) - příprava a kontrola podkladů pro účtárnu - komunikace se všemi účastníky fakturačního procesu Co od Vás požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené ...
Hledáme administrátora/administrátorku projektu. V případě zájmu pošlete, prosím, životopis na hr@vzdelavanimetis.eu Do předmětu e-mailu uveďte "ADM, Turnov". kontakt: e-mail
Hledáme administrátora/administrátorku vzdělávacího projektu. V případě zájmu pošlete, prosím, životopis na hr@vzdelavanimetis.eu Do předmětu e-mailu uveďte "ADM, Semily". kontakt: e-mail
Lákají vás obchodní výzvy a máte zkušenost s prodejem v oblasti strojírenství či automotive? Rádi cestujete a hledáte nové příležitosti v ČR i v zahraničí? Máte výborné analytické a komunikační schopnosti? Mluvíte plynule anglicky? Ano? Pak jste to ...
Pracovní náplň: -administrativní podpora (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, pořizování zápisů, rozdělování dohodnutých úkolů, kontrola jejich plnění, tvorba statistik aj.) - vyhledávání informací v interní databázi, webech ...
Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, 2 roky praxe v technické funkci - ideálně v provozu sklárny, dobrá znalost strojírenské dokumentace a ochota seznámit se s výrobou v praxi, výborná znalost AJ, velká výhoda i dalšího světového ...