Volná místa profese it technik/administrátor pro Královéhradecký kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
TECHNIK - TECHNIČKA, DOMOVNÍK, SPRÁVCE Místo výkonu práce: Friesovy boudy jsou cca 8-10 km od autobusové zastávky Strážné a zájemce o práci se tam musí dopravit sám. Pracovní směny jsou dělené od 6.00 hod do 10.00 a od 15.00 do 19.00 hod. Víkendy ...
- Pracovní poměr na 1 rok - Náplň práce: " · Organizační a administrativní pomoc stavbyvedoucímu · Cestování po stavbách na území ČR - Požadujeme: · VŠ vzdělání ekonomického zaměření · Řidičský průkaz Skupina B · Znalost ukrajinského jazyka na ...
Náplň práce: administrativní podpora jednatele, příprava dalších dokumentů a smluv, komunikace s klienty, dodavateli, obsluha recepce (telefony, maily, správa zasedací místnosti), různé úkoly spojené s chodem kanceláře Dodržování termínů a schopnost ...
Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
Náplň práce: příprava pracovních smluv a ostatní admin. práce dle pokynů nadřízeného
- Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Zkušenost s prací v japonské nebo asijské firmě výhodou
Náplň práce: kompletní zajištění administrativy společnosti - sepisování obchodní korespondence, komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, komunikace s klienty, tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, ...
CZ-ISCO: 41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu práce: Šimkova č.p. 1224/2b, 500 03 Hradec Králové 3 - PP na dobu neurčitou, nástup 1.9.2021 - Náplň práce: podpora zahraničních studentů, ...
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).