Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

technik správy objektu pro Jihomoravský kraj volná místa

Volná místa profese technik správy objektu pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 23 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro technik správy objektu Jihomoravský kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Správci objektů

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Upřesňující informace: ŘP sk. B., IT technické vzdělání v oblasti elektronických počítačů a moderních komunikačních technologií. Znalost ukrajinského jazyka úroveň aktivní výhodou. Pracovník údržby ...

Zaměstnavatel:
FALKY, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činno

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

- Znalost ruského a českého jazyka na komunikativní úrovni. - Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. - Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů. - Kontrola dokladů a jednání s ...

Zaměstnavatel:
Bc. Aleh Salaukou
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činno

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem. Vedení týmu v zákaznických kontaktních servisních center v EMEA. Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování v rámci týmu. Dohlížení na rozpočet a zaměstnance daného týmu. - vítány jsou dobré komunikační znalosti ...

Zaměstnavatel:
Zebra Technologies CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činno

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Práce na interních projektech které souvisejí s opravou produků firmy, datová analýza, testování reportů pro zákazníky. - vítány jsou dobré komunikační znalosti anglického jazyka - vítána je zkušenost ...

Zaměstnavatel:
Zebra Technologies CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

referent správy nemovitostí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

uzavrání nájemních smluv, fakturace, zpracovávání měsíčních a pololetních přehledů, vyúčtování nájmu, evidence nájemníků, spolupráce s účetním odd., komunikace s klienty. Nutná znalost na PC (MS WORD, EXCEL,OUTLOOK...) 5 týdnů dovolená Souhlas ...

Zaměstnavatel:
HORIZONT GROUP, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vzhledem k charakteru pozice má zaměstnavatel specifické požadavky. Je požadována znalost platformy Windows, Office, správa sítě a serverů. Znalosti uchazeče budou ověřeny zaměstnavatelem v rámci výběrového řízení. Výběrové řízení se uskuteční v ...

Zaměstnavatel:
Profit Parts s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

https://www.kyndryl.com/us/en/careers Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - ...

Zaměstnavatel:
Kyndryl Client Center, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting ...

Zaměstnavatel:
Kyndryl Client Center, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

SPECIALISTA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ - SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadavky: 1. Zkušenosti s prací s obsahem sociálních sítí (příklady realizovaných případů, příspěvků, videí) 2. B2 znalost angličtiny 3. Znalosti a povědomí o trendech na sociálních sítích 4. Schopnost a zkušenosti s prací s influencery 5. Dobré ...

Zaměstnavatel:
MIRAI INTEX s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Account Reconciliation Officer I

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Hlavním úkolem Reconciliation týmu je správně promítnout zůstatky na externích účtech do interního systému. Vaší zodpovědností bude: • dohlížet na automatické zpracování pohybů cenných papírů a financí • vypořádat a zpracovat bankovní výpisy a ...

Zaměstnavatel:
KBC Global Services Czech Branch
Přidat k oblíbeným