Volná místa profese marketingově-obchodní pracovník pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 3
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace se zákazníky/distributory dle přiděleného portfolia, vymáhání pohledávek, sjednávání platebních kalendářů atp. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní ...
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace s dodavateli dle přiděleného portfolia. Zpracování příchozích dodavatelských faktur. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak ...
Nutná znalost UK jazyka, komunikace s lidmi,dobrá znalost českého jazyka, komunikace s českými úřady Zaměstnanecké výhody: Multisportka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Náplň práce: - péče o bezproblémový chod sekretariátu ředitele - obsluha datových schránek, obchodní korespondence, archivace smluv a jiných dokumentů - firemní pošta, zpracování přehledů, výkazů a reportů, vklad dokumentů na portály - údržba a ...
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Do úspěšné a dynamicky rozvíjející se finanční a developerské skupiny PRESTON Capital a.s. hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici: SPECIALISTA ADMINISTRATIVY A PROJEKTŮ S PLYNULOU ANGLIČTINOU A ...
Naše společnost hledá vhodného pracovníka na pozici: Projektový koordinátor – práce z domova Pracovní náplň/Požadavky – pozice Projektový koordinátor: - Kvalitní realizace projektů včas, v rozsahu a rozpočtu podle dohodnutých projektových standardů ...
Znalost ruštiny C1 nebo rodilý mluvčí. Priorita pro: - studenty 2-3 ročniku VŠ (humanitní a společenské obory) - praxe v oboru flexibilní pracovní doba Souhlas zaměstnavatele se zaměstneckou kartou.
Bezúhonnost, samostatnost, znalost anglického a ruského jazyka výhodou. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Požadavky: bezúhonnost, samostatnost, znalost anglického a ruského jazyka výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...