Volná místa profese customer technical enablement senior consultant pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Bakalářský titul v oboru - Plynulá znalost anglického jazyka - Předchozí zkušenost s technickou podporou - Vynikajicí interpersonální a verbální dovednosti - Dobré administrativní ...
znalost AJ - písemná a mluvená, Facebook Ads 3-4 rok Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Anglický jazyk na úrovni rodilého mluvčího, certifikace z projektového řízení Prince2. Souhlas zaměstnavatele s modrou kartou.
Požadavky: - řidičské oprávnění sk. B Zaměstnanecké výhody: - příspěvek na obědy, příspěvek na telefon Informace: - mailem - telefonicky.>
komunikační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost rychle se adaptovat na nové situace; odpovědnost o technické zkušenosti výhodou o technicko-administrativní zkušenosti výhodou o zkušenost se vzdálenou ...
Požadavky: 1. Zkušenosti s digitálním marketingem (příklady realizovaných projektů) 2. B1 znalost angličtiny 3. Základní znalost práce se SEO - schopnost analyzovat, hledat možnosti rozvoje 4. Znalost Google Analytics, Google Ads, LinkedIn ...
https://www.kyndryl.com/us/en/careers Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - ...
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting ...
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Upřesňující informace: ŘP sk. B., IT technické vzdělání v oblasti elektronických počítačů a moderních komunikačních technologií. Znalost ukrajinského jazyka úroveň aktivní výhodou. Pracovník údržby ...
První kontakt e-mailem. Co Vás čeká? Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon 80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci Co ...