Volná místa profese asistent odborného referenta pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Náplň práce: - péče o bezproblémový chod sekretariátu ředitele - obsluha datových schránek, obchodní korespondence, archivace smluv a jiných dokumentů - firemní pošta, zpracování přehledů, výkazů a reportů, vklad dokumentů na portály - údržba a ...
První kontakt: e-mailem Požadavky: - znalost Angličtiny, Arabštiny, Francouzštiny - pokoročilá znalost Word, Excel Outlok, Timaker, - vhodné pro zaměstnaneckou kartu
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin. Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či ...
uzavrání nájemních smluv, fakturace, zpracovávání měsíčních a pololetních přehledů, vyúčtování nájmu, evidence nájemníků, spolupráce s účetním odd., komunikace s klienty. Nutná znalost na PC (MS WORD, EXCEL,OUTLOOK...) 5 týdnů dovolená Souhlas ...