Volná místa profese administrativní pracovníci - zpracování výběrových řízení pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
První kontakt e-mailem. Samostatné práce na počítači v prostředí databázových systémů, tabulkových procesorů, textových editorů. Spravovat firemní web a profil na sociálních sítích VK, Facebook, Youtube, instagram. Poskytování různorodých ...
První kontakt: e-mailem nebo osobně (St 9:00-10:00, Loděnická 963, 691 23 Pohořelice) Administrativní práce, práce na PC na pokročilé úrovni, práce s Excelem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky v hodnotě 90,- ...
Požadavky: - řidičské oprávnění sk. B Zaměstnanecké výhody: - příspěvek na obědy, příspěvek na telefon Informace: - mailem - telefonicky.>
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Upřesňující informace: ŘP sk. B., IT technické vzdělání v oblasti elektronických počítačů a moderních komunikačních technologií. Znalost ukrajinského jazyka úroveň aktivní výhodou. Pracovník údržby ...
Hlavním úkolem Reconciliation týmu je správně promítnout zůstatky na externích účtech do interního systému. Vaší zodpovědností bude: • dohlížet na automatické zpracování pohybů cenných papírů a financí • vypořádat a zpracovat bankovní výpisy a ...
Náplň práce: vystavování faktur za dodávané zboží - inventarizace zboží - vyřizování reklamací - poskyto-vání kvalifikované poradenské činnosti a komplexnějších informací zákazníkovi - spoluvytváření a správa (aktualizace) webových stránek ...
První kontakt e-mailem. Co Vás čeká? Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon 80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci Co ...
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin. Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či ...
Náplň práce: - péče o bezproblémový chod sekretariátu ředitele - obsluha datových schránek, obchodní korespondence, archivace smluv a jiných dokumentů - firemní pošta, zpracování přehledů, výkazů a reportů, vklad dokumentů na portály - údržba a ...
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s ditributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními ...