Volná místa profese administrativně obchodní pracovník - pracovnice pro Jihomoravský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.
Nutná znalost UK jazyka, komunikace s lidmi,dobrá znalost českého jazyka, komunikace s českými úřady Zaměstnanecké výhody: Multisportka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 18:00 hod) nebo osobně (TAMDA BRNO, Olomoucká 1193/61a, 627 00 Brno, 10:00 hod. - 18.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně ...
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 17:00 hod) nebo osobně (K LETIŠTI 1792/1, OKR. BRNO-VENKOV 10:00 hod. - 17.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně víkendů a ...
Práce na zkrácený úvazek - dle domluvy. Požadavky: - dobrá znalost práce na PC - spolehlivost a samostatnost Náplň práce: - různorodé administrativní činnosti - řešení samostatných úkolů Informace: - osobně v sídle firmy - Skalice 197 - mailem - ...
Výkon jednoduchých administrativních a kancelářských činností - evidence, třídění a ukládání informací. Kopírování. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Telefonická komunikace. Kontrola údajů, přepisování údajů do počítače. Společnost ...
První kontakt telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin. Požadujeme: - perfektní znalost čínského jazyka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
- administrativní podpora - nutná znalost anglického jazyka 5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...
První kontakt e-mailem. Požadavky: - znalost českého a ruského jazyka výhodou - administrativní práce, smlouvy, pošta, vysoká zodpovědnost Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.