Volná místa administrativa Jihomoravský kraj - Pracovní smlouva vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 8
První kontakt e-mailem. administrátorská znalost prosředí Windows nebo Linux, A, Microsoft 365 Anglický jazyk na úrovni B1 minimálně Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, příspěvek na dopravu, Multisport karta, … Souhlas zaměstnavatele ...
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu salonu, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracování dat, aktualizace interních ...
První kontakt telefonicky Po, Út od 8:00 - 10:00 hodin. Administrativní činnost - práce s menším kolektivem , zpracovaní dokumentů, operativní úkoly, podklady k fakturace, práce s PC email,internet,sociální sítě). Znalost češtiny a ukrajinštiny ...
Angličtina - středně pokročilá minimum, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting ...
- Znalost ruského a českého jazyka na komunikativní úrovni. - Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. - Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů. - Kontrola dokladů a jednání s ...
První kontakt telefonicky v době od 9:00 - 16:00 hodin. Požadujeme: - perfektní znalost čínského jazyka Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a ...
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace se zákazníky/distributory dle přiděleného portfolia, vymáhání pohledávek, sjednávání platebních kalendářů atp. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní ...
První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace s dodavateli dle přiděleného portfolia. Zpracování příchozích dodavatelských faktur. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak ...
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 17:00 hod) nebo osobně (K LETIŠTI 1792/1, OKR. BRNO-VENKOV 10:00 hod. - 17.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně víkendů a ...