Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

asistent odborného referenta pro Jihočeský kraj volná místa

Volná místa profese asistent odborného referenta pro Jihočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 5 nabídek práce 
celkem nalezeno 5 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro asistent odborného referenta Jihočeský kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Asistent/Asistentka oddělení Biomasy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

1. písecká lesní a dřevařská, a.s., rodinná firma s 25letou tradicí v oblasti lesnictví a dřevařství, sídlící v jižních Čechách, rozšiřuje středisko Biomasy. Hledáme zodpovědného administrativního pracovníka. Pracovní náplň: úzká spolupráce s ...

Zaměstnavatel:
1. písecká lesní a dřevařská, a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka dispečera

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme: dobrou znalost na PC znalost cizího jazyku slovem i písmem (RJ, AJ) praxe v oblasti dopravy, logistiky a spedice výhodou komunikativnost zodpovědnost Nabízíme: pracovní dobu na dobu neurčitou profesní růst v rámci týmu příjemný ...

Zaměstnavatel:
ŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BANKOVNÍHO SEKTORU

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - kompletní administrativní činnost. Požadujeme: - uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk.B. Nabízíme: zaškolení, nadstandardní finanční ohodnocení. Pracovní doba od 9h do 15 h. Vhodné i pro absolventy. KONTAKT: ...

Zaměstnavatel:
Zdeňka Vorlová
Přidat k oblíbeným

asistent/ka servisu

Plný úvazek | Inzerováno před 7 dny

Náplň práce: vytvoření a uzavírání zakázek, komunikace se zákazníkem, příjem a předání vozidel Požadavky: ŘP sk. B, příjemné vystupování , komunikativnost a spolehlivost, základní znalost v oboru a na PC, flexibilita Pracovní doba: 7:30 - 16: ...

Zaměstnavatel:
AUTO KÁPL s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro účetní firmu, objednávání materialu pro výrob, práce na PC Pracovní doba: od 8:00 ...

Zaměstnavatel:
PICK, s.r.o.
Přidat k oblíbeným