Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního pro Středočeský kraj volná místa

Volná místa profese odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 22 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro odborný stavební referent/referentka do oddělení územně správního Středočeský kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Administrativní pracovník/pracovnice obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...

Zaměstnavatel:
Plastsvar s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci ve výrobě a obchodním oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: - pomoc s evidencí dat přípravy výroby a výrobního procesu - zpracování dat do systému z výroby a obchodního oddělení - administrativní výpomoc s kontrolou kvality - vyřizování objednávek a zajišťování obchodních jednání - pomoc s ...

Zaměstnavatel:
ROYAX, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

administrativní pracovník-referent

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ...

Zaměstnavatel:
Obec Nučice
Přidat k oblíbeným

Asistent/ka obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme: komunikační schopnosti, práci v týmu, výpis z rejstříku trestů. Nabízíme: možnost odborného růstu, motivující finanční ohodnocení, možnost školení a profi zázemí včetně nejmodernějších software nástrojů, možnost zkráceného úvazku. Místo ...

Zaměstnavatel:
Ing. Miroslav Veverka
Přidat k oblíbeným

Odborný administrativní pracovník

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracoviště: Pražská 290, Votice nutná znalost stomatologie nutná znalost ukrajinského jazyka vedení agendy ve stomatologii - jednání se zahraničními uchazeči Nabízíme: benefity, osobní ohodnocení První kontakt: telefonicky, e-mailem

Zaměstnavatel:
Zubní praxe Votice s.r.o.
Přidat k oblíbeným

asistentka obchodního oddělení

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

-první kontakt se zaměstnavatelem: Thomas Hofmeister,602665880 (9-15),spp@firemni.cz -zaměstnavatel preferuje zaměstnance s pracovními návyky a s důrazem na kvalitu práce

Zaměstnavatel:
ERSTES, spo. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovníci do podpory logistiky - asijské trhy

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Požadujeme znalost češtiny a kazaštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost ruštiny a turečtiny výhodou. Nabízíme: stravenky, sick days. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem gabriela@aromedica.cz

Zaměstnavatel:
AROMEDICA, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...

Zaměstnavatel:
UNITED PARCEL SERVICE CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

back office suppoet

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz

Zaměstnavatel:
GO! Express & Logistics, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

back office suppoet

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz

Zaměstnavatel:
GO! Express & Logistics, s.r.o.
Přidat k oblíbeným