Volná místa profese administrativní referent/referentka pro Středočeský kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 5
Požadujeme znalost češtiny a kazaštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost ruštiny a turečtiny výhodou. Nabízíme: stravenky, sick days. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem gabriela@aromedica.cz
Nástup možný ihned První kontakt: telefonicky, e-mailem
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Náplň práce: Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských ...
Náplň práce: - pomoc s evidencí dat přípravy výroby a výrobního procesu - zpracování dat do systému z výroby a obchodního oddělení - administrativní výpomoc s kontrolou kvality - vyřizování objednávek a zajišťování obchodních jednání - pomoc s ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...