Volná místa profese vedoucí pracovník it útvaru vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb. Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá. První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Náplň práce: - komunikace s ukrajinskými klienty, administrace dovozu a vývozu zboží, komunikace s řidiči, hlídání PHM do kamionu První kontakt osobně: 8 - 15 h nebo telefonicky.
Nástup možný i dohodou. Náplň práce: Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších ...
Práce s počítačem, vedení evidence docházek zaměstnanců, vedení fakturace. Pracovní doba: 08:00 - 16:30 První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadujeme: znalost práce s MS Office, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem, zodpovědnost, flexibilitu, základní znalost německého či anglického jazyka. Nabízíme ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený pracovní úvazek na 15 - 25 hod./týdně. Zaměstnání je vyhrazeno pro osoby ...
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání dokladů do programu "Pohoda" ,Vyřešení celého obchodu, zajištění-domluvení dopravy. Nutná znalost ...
TŘ a:16/4/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - administrativní práce - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod. Požadujeme: - znalost práce s výpočetní technikou - spolehlivost, ...
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...