Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

vedoucí finančního odboru městského úřadu ústí nad orlicí volná místa - strana 8

Volná místa profese vedoucí finančního odboru městského úřadu ústí nad orlicí vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8

zobrazujeme 71 - 80 nabídek práce 
celkem nalezeno 194 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro vedoucí finančního odboru městského úřadu ústí nad orlicí, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

(kromě finančních a pojišťovacích služebe)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál https://www.novartis.com/careers/career-search

Zaměstnavatel:
Novartis s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník – specialista zpracování transakcí na finančních trzíc

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vítková Petra, tel.: 605 530 987, e-mail: prace@csrteam.cz Pracovník podpory zpracování transakcí na finančních trzích. Zadávání dat do systému, validace dat, emailová a telefonická komunikace. Požadavky: samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost, ...

Zaměstnavatel:
Kolibřík CSR s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Zástupce vedoucího marketingového oddělení (Deputy Head of Marketing Department)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Xuan Zheng, Head of general dpt, e-mail: xuan.zheng@cz.icbc.com.cn Požadujeme výbornou znalost čínského jazyka slovem i písmem. Na této pozici je nutná denní komunikace s čínskou mateřskou společností. Znalost anglického jazyka vítána. Náplň práce ...

Zaměstnavatel:
Industrial and Commercial Bank of China Limited, Prague Branch, odštěpný závod
Přidat k oblíbeným

Finanční kontrolor/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Finanční kontrolor/ka - kontrola finančních operací restauračního úseku, zajištění správného účtování výnosů a spotřeby, příprava týdenních reportů. Sestavování budgetu obou hotelů. Spolupráce s externími partnery a úřady. Identifikace a řešení ...

Zaměstnavatel:
Bohemia Properties a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník registrace

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní doba 6:00 - 20:30 hod. Požadujeme: - Velmi dobrou znalost RJ, znalost AJ výhodou - Velmi dobrou znalost práce s PC + MS Office, znalost IS Helios výhodou - Příjemné vystupování, komunikativnost, pečlivost a zodpovědný přístup - Trestní ...

Zaměstnavatel:
EGT Express CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Sales Manager / Specialisté v oblasti prodeje, nákupu, market., styku s veř.

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : YALIN YUREGIL, tel.: +420 222 986 910, e-mail: yalin@yeyeagenci.com JAZYK NA ÚROVNI RODILÝ MLUVČÍ - ČEŠTINA, POKROČILÁ ZNALOST ANGLIČTINY. VEDOUCÍ MARKETINGU A PRODEJE ELEKTRICKÝCH KOL. OBCHOD S ELEKTRICKÝMI KOLY MÁ ...

Zaměstnavatel:
RKS MOTOR EUROPE s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Team Leader

Plný úvazek | Inzerováno před 3 dny

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Mgr. Zuzana De la Guía Escobar, e-mail: work@bluelinkservices.cz Práce s PC. Zkušenost se zákaznickým servisem na vedoucí pozici. Angličtina - aktivní, minimálně na úrovni C1, slovem i písmem, další jazyky ...

Zaměstnavatel:
BlueLink International CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Accounts Receivable (AR) Team Leader

Plný úvazek | Inzerováno před 3 dny

První kontakt e-mailem. Careers (myworkdayjobs.com) Vedoucí týmu AR je dynamická pozice, která řídí tým pohledávek sdílených služeb pro několik evropských společností Novanta. Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, možnost práce z domova, 5 ...

Zaměstnavatel:
Novanta Česká republika s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Sekretáři (všeobecní)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Vzhledem ke komunikaci se zahraničními klienty je zaměstnanec povinen mít plnou znalost azerbajdžánského jazyka, dobrou znalost turečtiny a ruštiny. Pro uchazeče je výhodou minimálně 2 roky praxe v oblasti finančního, daňového nebo daňového ...

Zaměstnavatel:
CASALLIO s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Ekonom/ka - finanční manažer/ka

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Jaká práce vás čeká? - Vedení, řízení a rozvíjení finanční agendy začleněním nových systémů a procesů v rámci skupiny BW - Poskytování komplexní finanční podpory a finančního poradenství vrcholovému managementu BW - Podílení se na přípravě prognóz ...

Zaměstnavatel:
PBS POWER EQUIPMENT, s.r.o.
Přidat k oblíbeným