Volná místa profese specialista vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
OC První kontakt: Houžvička Jan, tel.: 606 646 445 e-mail: houzvicka@volny.cz Náplň práce: Uzavírat smlouvy, zpracovávat kalkulaci, komunikace se zákazníkem, evidence zakázek. Požadavky: Aktivní znalost jazyků - francouzština a malgaština.
Místo výkonu práce: Hlinsko Náplň práce: Tvorba produktových letáků a případových studií, spolupráce s externí agenturou na SEO a PPC, správa sociálních sítí Sledování trendů v digitálním marketingu Příprava marketingových textů pro grafika Správa ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Hana Šilhánková,hana.s@wymasolutions.com -jelikož se jedná o pozici, která bude mít na starosti vytváření maerketingové strategie a bude spolupracovat s týmy v Evrope, požadujeme angličtinu na úrovni rodilý mluvčí. ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Renata Šindelářová, renatasindelarova@ups.com zodpovědnosti: -analýza obchodních příležitostí,indentifikace klíčových faktorů základních problémů a stanovení řešení, zkoumání a diagnostika anomálií obchodních ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici Marketing Supervizor. Pracovník na této pozici vede vývoj, implementaci a ziskový růst nových produktů a služeb. Součástí je taky vylepšení strategických ...
Požadavky: 1. Zkušenosti s prací s obsahem sociálních sítí (příklady realizovaných případů, příspěvků, videí) 2. B2 znalost angličtiny 3. Znalosti a povědomí o trendech na sociálních sítích 4. Schopnost a zkušenosti s prací s influencery 5. Dobré ...
Požadavky: 1. Zkušenosti s digitálním marketingem (příklady realizovaných projektů) 2. B1 znalost angličtiny 3. Základní znalost práce se SEO - schopnost analyzovat, hledat možnosti rozvoje 4. Znalost Google Analytics, Google Ads, LinkedIn ...
První kontakt e-mailem. Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů. " Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního ...