Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

přijímací technik servisu volná místa - strana 2

Volná místa profese přijímací technik servisu vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2

zobrazujeme 11 - 20 nabídek práce 
celkem nalezeno 242 volných míst
Nebyl nalezen žádný výsledek pro přijímací technik servisu, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

Technik údržby (Správce budov)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

kontakt Švihlová Lenka, tel.: 373 035 600, e-mail: Isvihlova@cz.suspa.com Sloupová Irena, tel.: 373 035 613, e-mail: isloupova@cz.suspa.com Jsme přední výrobce plynových pružin Pokud Vás naše nabídka zaujme, prosíme o zaslání CV v českém i cizím ...

Zaměstnavatel:
SUSPA CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

TECHNIK OPTICKÉ SÍTĚ

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Pracovní náplň: Hledáme do týmu šikovného a manuálně zručného kolegu, který se přidá k týmu zkušených techniků při výstavbě optických sítí. Jedná se zejména o realizaci pokládky, zafukování optických kabelů, svařování a instalaci optické kabeláže v ...

Zaměstnavatel:
ARENIS s.r.o.
Přidat k oblíbeným

asistent/ka servisu

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

Náplň práce: vytvoření a uzavírání zakázek, komunikace se zákazníkem, příjem a předání vozidel Požadavky: ŘP sk. B, příjemné vystupování , komunikativnost a spolehlivost, základní znalost v oboru a na PC, flexibilita Pracovní doba: 7:30 - 16: ...

Zaměstnavatel:
AUTO KÁPL s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Servisní technici - motocykly a čtyřkolky

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

HLEDÁME MECHANIKA MOTOREK A ČTYŘKOLEK DO AUTORIZOVANÉHO SERVISU Společnost Globalmoto, autorizovaný dealer značek CFmoto a výhradní importér helem Nolan, Yohe, Shiro, výrobce české značky motooblečení Spark a CyberGear, hledá do svého týmu kolegu ...

Zaměstnavatel:
Motorcycles & Powersports s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Customer Service Representative

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Afonina Hanna, e-mail: hanna.afonina@orthoclinicaldiagnostics.com Náplň práce: Každodenní komunikace s firemními klienty, příjem, správa a řešení zákaznických dotazů ohledně objednávek, dostupnosti produktů, obecných informací Požadujeme: výborná ...

Zaměstnavatel:
Ortho-Clinical Diagnostics Czech s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, ...

Zaměstnavatel:
NTT Europe GDC s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, ...

Zaměstnavatel:
NTT Europe GDC s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Service Delivery Remote Support Engineer (L1 - L4)

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt: marie.bilkova@global.ntt Upřesňující informace: - 2+ let zkušenosti ze správou sítí - pracovní zkušenosti alespoň s některými technologiemi: Cisco, BlueCoat, Juniper, F5, Aruba, Nortel, Extrem, Alcatel, Infoblox, Avaya, Genesys, Polycom, ...

Zaměstnavatel:
NTT Europe GDC s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činno

Plný úvazek | Inzerováno déle jak týden

První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Práce na interních projektech které souvisejí s opravou produků firmy, datová analýza, testování reportů pro zákazníky. - vítány jsou dobré komunikační znalosti anglického jazyka - vítána je zkušenost ...

Zaměstnavatel:
Zebra Technologies CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činno

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

První kontakt e-mailem. Vedení týmu v zákaznických kontaktních servisních center v EMEA. Strategické rozhodování o rozvoji dalším směřování v rámci týmu. Dohlížení na rozpočet a zaměstnance daného týmu. - vítány jsou dobré komunikační znalosti ...

Zaměstnavatel:
Zebra Technologies CZ s.r.o.
Přidat k oblíbeným