Volná místa profese pracovník vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 10
POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Svobody 73/28, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 30 hod/týdně. Mzdové ohodnocení: 22.000,- Kč (při plném úvazku). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-13:00 h. Náplň ...
znalost ruštiny -- B2 znalost angličtiny -- B2 Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
VYHRAZENO pro OZZ, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt telefonicky v Po-Pá v době 9:00 - 13:00 hodin, e-mailem. Tel.: 603 943 540, e-mail: nabory@astrafood.cz Vykonávání administrativní práce, práce na PC, písemná a ústní komunikace ...
Pracovník bude mít na starosti plánování a koordinování finančních toků společnosti. Zajišťování vývoje a realizace vhodných systémů a postupů pro kontrolu rozpočtu. Monitorování a hodnocení výkonu organizací nebo podniků a jejich pracovníků.
z: 9.1.2024 Jak bude vypadat vaše náplň práce? Ráno zkontrolujete a vytisknete objednávky, které vyskladníte, vyfakturujete, zabalíte a připravíte dopravci. Ve zbytku času budete mít na starost zajištění chodu kanceláře administrativy. Pokud budete ...
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit ...
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Požadavky. jednání se zákazníkem, pečlivost,zodpovědnost, spolehlivost, uživatelská práce na PC, znalost ruského jazyka výhodou, znalost čínského jazyka Nástup možný ihned. Mzda: 24 100,- ...
POŽADAVKY: pracovní doba od 7.30 do dle potřeb zaměstnavatele KONTAKT: telefonicky 8.00 - 16.00 hod
A02 z:7/1/2021 (ZamK) Požadujeme: - znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (každodenní komunikace s mateřskou společností v Koreji) - organizační talent, samostatnost, schopnost práce pod tlakem. Výhodou: - znalost anglického ...
Náplň práce: Vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů, nebo rámcových instrukcí. Skenování dokumentů včetně vizuální kontroly. Zaprotokolování dokumentů a vedení jejich evidence.