Volná místa profese pracovník technické kontroly, prášková lakovna vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
TŘ z:19/3/2024 a:24/4/2024 Požadujeme: - polský jazyk slovem i písmem podmínkou, každodenní komunikace s PL - znalost práce na PC, Microsoft Office - znalost programu Pohoda výhodou. Kontakt emailem.
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 7:00-16:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 775 636 005, e-mail: kalusova@t-wood.cz Všechna místa jsou přizpůsobená pro OZP zaměstnance. Správa internetových obchodů CZ, SK. Komunikace se zákazníky psanou, ...
Náplň práce: - administrativní práce. Kontakt Po - Pá telefonicky nebo e-mailem viz výše.
Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).
Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní doba od 7:30 do 15:30 hod. Náplň práce: zpracovávání zakázek, zadávání technikům a následné zpracování hotových zakázek. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 703675333 (Po-Pá, 9:00-15:00 hod.)
VYHRAZENO pro OZP, OZZ. První kontakt E-MAILEM: skripska@selllot.cz Práce s počítačem, fakturace, obsluha eshopu, vyřizování objednávek, práce s účetním programem, komunikační dovednosti. Nástup IHNED. Zaměstnanecké výhody: stravné, výhodný nákup ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém. POŽADAVKY: minimálně ...