Volná místa profese odborný/vrchní referent oddělení personalistiky vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 8
kontaktní osoba:Klára Čiperová, e-mail: rferl.jobs@teamio.eu způsob 1. kontaktu: e-amilem upřesňující informace: RFE/RL hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Administrative Assistant and Service Desk Coordinator do oddělení Networks a Information ...
-první kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.Marek Rojka,marek.rojka@ibs-sro.com -jedná se o pozici District Finance and Accounting Supervisor řídí každodenní činnosti finančního a účetního oddělení v souladu s obecně uznávanými účetními principy (GAAP) a ...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (M+Ž) - práce na PC (MS Office) - zajišťování chodu kanceláře - evidence pošty, příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdové oddělení - řidičský průkaz B výhodou - cizí jazyk výhodou - AJ, NJ, RJ - možnost ...
Náplň práce: Překlad z českého jazyka do přiděleného cizího jazyka /srbský/ výrobní dokumentace a další dokumenty dle pokynu vedoucího oddělení. Pomáhá při tlumočení stávajícím zaměstnancům. Účastní se požadovaných tréninkových programů a školení. ...
Bečková Katarína, tel.: 773 782 010, e-mail: hr@edm-sro.cz Administrativní podpora vedení společnosti a personálnímu oddělení,zpracování příchozí a odchozí pošty, fakturace, plnění požadavcků dle zadání nadřízeného. Sick Day, Stravenkový paušál ...
Společnost se zabývá velkoobchodem a maloobchodem s produkty a dále výzkumem a vývojem produktů v oblasti intelligent-devices, robotiky, smart-výrobků, ad. V budoucnosti je plánována též vlastní výroba těchto produktů. Pro společnost hledáme ...
Hledáme pracovnici na pozici: -administrativní pracovník v ekonomickém oddělení. Požadované zkušenosti: praktické zkušenosti s fakturací, zadáváním faktur do evidence (výhoda SW Pohoda), agenda evidence faktur a úhrad, cestovní příkazy a likvidace, ...
-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz
-vykonávané činnosti: administrativní podpora operativního oddělení, emailová a telefonická komunikace, údržba plynulého chodu kanceláří, zpracování reportů -pracovní doba 8-16,30 -první kontakt emailem: hr@general-overnight.cz
Požadavky na zaměstnance: vysokoškolské vzdělání v oboru bankovnictví; minimálně 5 let praxe vedoucího obchodního oddělení v sektoru poskytování spotřebitelského úvěru; zkušenosti s prodejem finančních produktů online jsou výhodou; znalost práce ...